Orjinal Mesajı Yazan: wiledblue
müzik koymadım bütün gollerin spikeri ercan taner ve cok güzel ama bu turk ligi opmovunun yenisinide yapıcam snra
:( ;)
iyi bakalım bak bırdahakı daha guzel olur herzaman - oyuzden aslında hem ercan tanerın sesı &hemde altına hareketlı techno-trance koyabılırsın bunuda internetten kolayca bulabılcegın mixerler ıle yapabılırsın (mıxer ı bılırsın heralde;) sagda bır muzık-solda bır muzık sana kalan 2sını dogru zamana ayarlayıp record tusuna basman -)bence boyle bırsey yaparsan cok daha guzel olur
yanı hem dj olucaksın -hemde opmov. şovmenı ;) .....