cardinalli Beyler bileniniz varsa ileri ki yıllarda çıkan yeni oyuncuları paylaşabilirmiyiz burdan!! mesela ben 2012 yılındayım., vijay singh., jose maria pelayo., wayne O'brien gibi süperstarlar doğdu.. görüş sahibi olanlar bildirsin lütfen.. SAYGILAR
erozbey1 samsunspor da 2012 yılında alt yapıdan İBRAHİM ÜNAL harika bir futbolcu dünyanın dev küpleri (barça,real vs.s)almaya çalıştılar adam değeri 250.000 euro ama 10 milyon eurodan aşağıya satmıyorlar ama onu alırsanız forvetiniz coşar
saruhan_53 arkadasım 2042 yılında eric rokuben die bi futbolcu acılıyo bu oyuncunun tüm gücleri neredeyse tavanda 14 yasında cıkıyor.ben fener e aldım bu futbolcuyu hala bende suan 2046 yılındayım.....cok hos oyun da zaman gecmek bilmiyo
_SyMpHoNy_ 2009 yılındayım genç ve yetenekli türk defanslar arıyom yardım edin Türkiye'nin itibarı için:)
emre_fb_58 2012 yılındayım.Forvete Carlos Vela diye birini aldım süper.Orta sahada sener askaroğlu,tuncay,reyes,gerrard,lee guy ve holster var lee guy ve holster çok iyi oyuncular.Vela.guy ve holsterin yaşı 23 yıl 2012 :D