Bugün heyecanla kurdum oyunu ve 7 maç yaptım. 7 maçta 5 galibiyet, 1 berberlik, 1 yenilgim var. Çok zevkli böyle oynamak ama açıkcası son 3 maçta başıma gelenler canımı sıktı. Özellikle LAG skorları etkiledi. İlk önce bir elemanla yaptım ki çok üst seviyede idi, ilk yarı 3-0 öndeydi, ikinci yarı garip garip şeyler yapmaya başladı ve nolduğunu anlamadım. Maçı 4-3 ben kazandım ve beni cheater diye suçladı. Ben onun naptığını anlamaya çalışırken topları kendi kalesine atıp durdu. Sonra ikinci maçta ilk yarı takımı kontrol edemedim ve rakip 2-0 önce geçti sonra beana geçince hosting denge sağlandı ama gol 1 tane atabildim. Üçüncü maçta 1-0d ilk yarı ama çok takılıyordu. 2. yarı bana geçince 3-1 aldım. Ama açıkcası lagle maç kazanmak hoş değil. 512 adsl var bende. ama bu gece internet zatenyavaş bir de ülkesine göre değişir sanırım lag olayı. daha hiç türkle oynamadım. Ha peki tavsiye eder miyim? KESİNLİKLEEE!!!! :)