Arkadaşlar aklıma esti birden İnter'e Gökhan Ünal'ı transfer ettim.Aslında o kadar umutlu değeldim taraftarın kızcağını fln sanıyodum ama hiç bişi olmadı.Sadece Kayserililer üzüldü."Ulan,bu işte bir keramet var" dedim.Adamı hemen ilk 11'e aldım.
Maç başladı 3. dk. Bir pas Gökhan bi adamı çalımladı süper sert bir şut top ağlarda...
Şaşkınlıktan ölücem :D.Aradan biraz zaman geçti Gökhan ceza sahası önünde süper bir şut kaleci son anda çeldi geri gelen top Figo ve goooollll...Aradan biraz daha zaman geçti Gökhan sağ kanattan hızlıca ilerliyo iki adamı geçti ceza sahasına girdi içeriye süper asisti içerdeki adam(hatırlamıyorum:D) ve goooollllll...Ve adam sahanın her tarafında..Rakip atak yapıo hemen defansa koşuyo.. takım koantıratakta o hemen boş alana kaçıyo..Maç 3-0 Bitiyo Gökhan 1 Gol 2 Asist:D ;)...
Sizdede bööle adamlar varsa buraya yazabilirsiniz.(Yani umutsuz olduğunuz ama sonradan coşan adamlar...)