Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Aleykümselam canım, naber?İşler nasıl? he ne oldu o iş ya :D
işler iyi-hallettik o işide- bi sorun çıktı- yollar buzluymuş-'''tuz döktük''geçti ;)
İsmet abiyide hasteneye yetiştirdikya neyse halloldu sordugun için saol
__________İSMET ABİ___________
