arkadaşlar graphic stüdio ile formaları nasıl import yapıyoruz??lütfen resimli olarak ALLAH rızası için biriniz anlatsınn..arama yaptım ama bulamadım..çok ihtiyacım var..we turka 06 için istiyorum..yardım edin..herkes top ve ya face importlamayı anlatıyo..ama forma importlamayı anlatan yokk.yada var ama ben bulamıyorum...