Arkadaşlar herkese merhaba,
ben de yıllardır menejerlik oyunları oynuyorum ve en son 2 gün önce Fifa Manager 2006'yı aldım. normal oyun kurulumunu takip ettim ve en son crack işlemlerini yapmam gereken uyarıyı verdi ve bir türlü sonuç alamadım. 2 gündür gezmediğim forum siteleri kalmadı. en son "pEnTaGrAm_15" isimli arkadaşımızın açıklamalarını denedim ama sanırım onu da beceremedim. anlayacağınız şuan çaresizim ve oyunu oynayamadığım için içim gidiyor. özellikle pEnTaGrAm_15 kardeşimden biraz daha ayrıntılı anlatmasını rica etsem bana kızar mı acaba? Lütfen yardımlarınızı bekliyorum... teşekkür ederim