warriorsemih hep söylüyorum logo kıtlığı içindeyim:) bu nedenle logolarım kalitesiz olabilir... http://img99.imageshack.us/img99/4366/sem6ur.jpg
warriorsemih fb logosu deilde avea yazısı kes-yapıştır ama sizin formalardan değil diorum ya logo kıtlığı içindeyim die budakaleci forması http://img224.imageshack.us/img224/5770/son16qx.jpg
warriorsemih valla okullar başlayınca hiç bişey yapamaz oldum ama 30 dk da yaptığım barcelona away forması buyrun http://img519.imageshack.us/img519/5808/129vi0at.jpg
UnWeR arkadaş fb formalarında özellikle home da fb logosu,avea,türk bayrağı kes yapıştır.bide logoların üstünde bi cizgi olusmuş o çizgiler kes yapıstırdan kaynaklanıyo heralde yani çoğu kes yapıştır ama barcelona güzel olmuş
warriorsemih diorum ya logo kıtlığım var istediğim logoları bulamıyorum adrianonun verdiği siteler de istediklerim yok galiba ondan