Arkadaşlar benim bir sorunum var. internet sitelerindeki beğendiğim gifleri veya jpg leri önceden farklı kaydet deyip alıyordum bilgisayara. ama şimdi resmi farklı kaydet dediğimde sadece bmp formatında kaydedebiliyorum. bu sorun hakkında bilgisi olan var mı?