snoop_deville ya arkadaslar 3 büyük yapdiniz birde Trabzonun Backgroundunu yapsaniz cok güzer olur Hem de her Trabzonulu arkadaslar da ister bu backgroundu. Lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih wallpaper lar ver yapalim (BAYA 30 kadar;)) Yapıcaksan 30 tane ne demek 40 tane bile veririm
koyu_bordo alo backgraung yaptığınızı duydum arkadaşlar yapana destek olun arkadaşlar boru değil trabzonsporun backgraundu yapılcak yapan arkadaşın eline sağlık ..başka çok kişiye söledik ama kimse ilgilenmedi çok sağolasın necaty arkadaşım
bjklifatih bir zip veya rar dosyasi yap 34 tane wallpaper ile ve www.rapidshare.de e upload et gelin linki buraya yolla;)
koyu_bordo yada necaty arkadaşım nası yapılıyo onu sölesen bari proramlar bizde var ama photo shop 7.0 auto cad felan var bende se nası yapcaz birde onun exesini veya oyuna monta etmeyi nası yapcazzz
Necaty bjklifatih sen yapıyosan ben yapmıyım yoksa yaparım..yada 17 17 bölüşebiliriz sen bilirsin ben illada yapıyım demiyom yapıyosan yap sen karar ver..
snoop_deville kardes bir iki tane de sen koy san iyi olur 31 tane ben koydum buyur: http://rapidshare.de/files/12175403/trabzonspor_pics.rar.html yarina kadar yapsan süper olur birde trabzon kaleci formasi olsa
Necaty 80-90 bayaa fazlaymış 40 a indir ama en güzellerini koy değerlendirelim yarına hazırlamaya çalışırım hazırlayamazsam üzülmeyin ben bu yamayı yapıcam...
koyu_bordo ya sağolasın necaty kardeş ama şu rapid aksilik çıkarıyo deli etti beni başka bi yolu yokmu bunun kardeş..
bjklifatih tmm 17 sen 17 ben ben kendim koyu_bordo nun yalladigi fotograflari biraz editlerim ve sana yollarim tmm i?
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih tmm 17 sen 17 ben ben kendim koyu_bordo nun yalladigi fotograflari biraz editlerim ve sana yollarim tmm i? okey msn den görüşelim özelden msn ni yazda özelden görüşelim bu arada koyu_bordo kardeş benden sonra yazdığın ilk msjında seni ayıplıyorum böyle bir sorun için küfür yazman çok ama çok ayıp lütfen birdaha forumda küfür görmeyelim