emre92 slmlar beyler benim bi sorrunum var ben we turkayi indirdim ama bende pes5 yok readmede nasil yaziosa yaptim yeni dosya falan actim pes5.exe ye basdimi bu geliyor (the game is not properly installed)we turka pes5 olmadan oynanmiorumu acaba belki bir sey mi eksik bana yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden sagolun
yaman08 Oyunun sisteminde kurulu olması gerekli. Yani oyun sadece kısayol ve ana dosyalardan oluşmuyor. Zaten yama da pes5 için yapıldı
gs4ever emre92 kardeşim PES5 yüklü olması gerekmio msnden gelirsen sorunuu hallederim ... torel_kececi@yahoo.com
emre92 herhanginiz forumdan biliyormusunuz oynaniyomu yoksa oynanmiyo mu acaba yardimci olursaniz coook sevinirim
emre92 valla cok sagol gs4ever cok tesekür ederim süper yardimci oldun senin gibileri zor bulunuyor tessekür ederim eyw;)
PF.Napster gs4ever arkadaşa sesleniyorum.msn ni aldım senin.acaba 2 tane pes 5 aynı anda yüklü olabilirmi.yardım edersen sevinirim. NOT:biri weturka06 olcak dieri normal.