Exvision Oyundaki yuvarlak oyuncu ikonlarından sıkıldıysanız 3D Style Players tam size göre... FM 2006 3D Style Players V.1.4
kanakan cok basarılı bir calısma bende bunun 2d sinin screenleri vardı hep böle oynamayı hayal ediyordum ama yapamıyordyum ellerin dert görmsin Exvision abi
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Evet sıkılmıştık.. İyi oldu... 4 boyutlusunuda 4 gözle beklioruz... 4 boyutluyu zor bulursun. saolasın exvision... :)