Maalesef yönetici olmak güzel özellikler verdiği gibi, bazı sorumluluklarda yükler insana. bunu kısıtlayan ben değil, sıfattır. Seni geçtim, sen gerektiği yerde gerektiği kadar sorumlu davranıyorsun ama maalesef bunu tüm yöneticiler için söyleyebilmem imkansız. Neyse konu baltalandı resmen, kolay öss ler herkese