warriorsemih ilk formamı yaptım bence ilk olmasına rağmen fena olmadı ama sadece bir kaç logom eksik o logoları bulamıyorum bana yardım ederseniz sevinirim işte forma http://img3.imageshack.http://img3.imageshack.us/img3/962/asd3xo.jpg
warriorsemih ewet bencede çünkü logo bulamıyorum adrianonun verdiğinde adidas yok galiba hatta ayyıldız logosu fener üç yıldız logosu cola turka logosu yok sizlerde varsa verirseniz sevinirim