Abi belli bir treshold yani eşik değeri var.Senin bu sınırı zorlaman lazım yoksa zevk alamazsın.PES4ü bile yıllardır oynayan insanlar PES5 yüzünden oyuna veda ettiler çünkü KONAMI işleri zorlaştırıyor.6 yıldızda en az 5 gol attığım düşünülürse,katetmen gereken çok yol var demektir.;)