KocumVolkan Arkadaşlar ben Opera Web Tarayıcısını indirdim ... ancak ingilizce versionuymuş, bu operayı türkçeleştiremezmiyim? türkçeleştirmek için ne yapmam lazım ? şimdiden yardımlarınız için Çok tşk ler.
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Opera Türkçe Yama abi bu sitedeki türkçe yama çalışmıyor ....
03Gs1905 www.mozilla.com sitesinden mozilla firefoxu indir.Kod baseleri aynı zaten...Reklam değil amacımız yardım wallaha :D :D :D
Thor Ayrıca çok başarılı eklenti ve temaları var. Eklentiler içinde canlı maç skorları verenden tutun GSpace bile var. (En iyi ikisini yazdım bana göre)
cracks hex editor die bi program vardı.onla..olabilir heralde?! restorator http://adanet.tucows.com/files4/Restorator2005_Trial_1457.exe
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Manyaq-Volkan Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Opera Türkçe Yama abi bu sitedeki türkçe yama çalışmıyor .... Kurulumu okudun mu veya versiyonu uygun mu?Bunlara dikkat et.Tekrar dene yine çalışmassa benim yapabileceğim birşey yok.
arizafan Orjinal Mesajı Yazan: cracks hex editor die bi program vardı.onla..olabilir heralde?! restorator http://adanet.tucows.com/files4/Restorator2005_Trial_1457.exe onla uğraşılır mı oğlum kendi dil dosyası var :D http://www.opera.com/download/languagefiles/
cracks Orjinal Mesajı Yazan: arizafan Orjinal Mesajı Yazan: cracks hex editor die bi program vardı.onla..olabilir heralde?! restorator http://adanet.tucows.com/files4/Restorator2005_Trial_1457.exe onla uğraşılır mı oğlum kendi dil dosyası var :D http://www.opera.com/download/languagefiles/ e bırak biraz uraşsın..:)