Arkadaşlar size bir sorum olucak ben fenerbahçeyi seçtim ilk senede şampiyonlar liginde çeyrek finalde elendim ligde şampiyon oldum ikinci sene şampiyonlar ligini kazandım ligde yine şampiyon oldum ama ambitionım başkaları hakkında yorum yaptıktan sonra düşüyor ambitionı yükseltmek için ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum