murat1903 arkadaşlar fifa 2006 yı kurdum deamon tools tan mds uzantılı dosyayı gösterdim ama şöyle bir hata veriyor ( CD/DVD emulation software has been delected. Plase disable CD/DVD emulation software and re-start the game ) bu hatanın nedenini bir türlü bulamadım bu oyunu nasıl çalıştırabilirim. yardım edermisiniz. acaba deamon tools ta mı sorun var lütfen yardım.
kartal_omer Ben de mdf dosyası 3,5 gb yer kaplıyor diye sildim crack fln var mı zaten 20 gb lik bilgisayar var bunun 7 gb sini bir oyuna veremem. Crazk falan yok mu bu oyunun?
kartal_omer DVD değil ama ben hallettim, bi siteden 3,5 gb lik mdf dosyasının 650 kb lik benzerini buldum:) yanılmıyorsam gamecopyworld diye bir siteydi onu mount edince oynayabiliyoruz böylece 3,5 gb lik tasarrufta bulunmuş oluyoruz.
T.Henry bilgisayarında sadece dvd oluşturmak için bi tek daemon tools un kurulu olması gerek sanırım.