stadyum nasıl yapılır hakkında kitap yazılır herhalde ama kısaca anlatmak gerekirse fifanın stadyum dosyalarını yardımcı programlarla 3d çizim programlarının formatına çevirip sonra editlediğimiz stadyumu tekrar fifanın stadyum formatına çeviriyoruz diyebiliriz , bunu yapabilmek için autocad veya 3d max bilmek gerekiyor sonra stadyumun texturelerini düzenlemeyide bilmek lazım
ben stadyumu fifa 2001 için seski ile birlikte yazdığımız ConvAutoCad programı ile yapmaya başlıyorum yani stadyumu fifa 2001 için çiziyorum bitirdikten sonra www.fifaecp.com sitesinin Stadium Builder programı ile fifa 2004'de çeviriyorum sonrada gene aynı sitenin programı olan OIFtool ile fifa 06'nın formatına çeviriyorum
Orjinal Mesajı Yazan: koyu_bordo
ya kerim kardeş şu forumda gs ile bjk ile fb ile ilgili stadlar backgraund mudur nedir onlardan varda ts den niye stadını felan şu şeyleri yapsan veya yaptırsan manyak olcak onlar kadar ts taraftarı bu ülkede ya yaparsan dua alıcan şu garibandan harbiden ya allaha emanet olun bybyby tststs
avni akeri fifa 2004 için yapmıştım onu bulamıyorum bulsam fifa 06 için düzenleyecem bulan olursa bana göndersin yapıyım :)