beckham0791 fifa manager 06 yı kurdum. deamon toolsu da kurdum.oyunu açıyom.aynı crack ister gibi bir ekran geliyor.ama crack istemiyo cddvd rom sürücülerini disabled yapın diyo. ne yapmam lazıııııııııııııııııııııııııııııııımmm...
BaD BoY daeomon tools programında olması lazım fiifa m 06 dosyası mds di harelde oyuna girerken hep sanal cdromun içinde olması lazım