arda t. arkadaşlar nba 2006'yı aldım oynuyorum.PS2'de de nba 06 oynadım ps2'deki oyuncular daha gercekçi. birde benim oyunculara bakar mısınız? acaba normal mi? pc fotolarına baktım benim nba 06'ıma benzemiyor. normal mi? http://img73.imageshack.us/img73/310/sdfsds9uh.jpg http://img72.imageshack.us/img72/5730/asfafs0mf.jpg
evsen arkadaş o ekran kartıyla ilgilibendede öle ama arkadaşta mükemmel gösteriyo kafana takma ben alıştım sende alışırsın FENERBAHÇEYE ANLAM VEREN KUPALAR DEĞİL KUPALARA ANLAM VEREN FENERBAHÇEDİR