.ArThuR. daha önce böle bi knu vardı galiba ama 11 sayfa aradm bulamadm. bn 25-04-1988 doğumluyum bu sene 24nisanda 18 olucam. Acaba 24 nisandan sonra sürücü kursuna yazılabilir ve ehliyet alabilir miyim? şimdiden teşekkürler..;)
Shevchenko ben 18 yaşını doldurduktan sonra alabiliyosun diye biliyorum yani 24 nisan 2007'de ben öle biliyorum
.ArThuR. galiba 18i bitirip 19dan gün almaya başlayınca alınıyormuş.....:( gene hayallerim suya düştü..
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... galiba 18i bitirip 19dan gün almaya başlayınca alınıyormuş.....:( gene hayallerim suya düştü.. tabiiki de öyle...
Thor Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Olur tabi neden olmasın... Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... galiba 18i bitirip 19dan gün almaya başlayınca alınıyormuş.....:( gene hayallerim suya düştü.. tabiiki de öyle... Hepsine olur..:D
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: jesuskane Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Olur tabi neden olmasın... Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... galiba 18i bitirip 19dan gün almaya başlayınca alınıyormuş.....:( gene hayallerim suya düştü.. tabiiki de öyle... Hepsine olur..:D neden olmasın:D
fbercan25 bu sene dogum gunun den sonra alabileceksin bende 22 kasım 1988 dogumluym bende 22 kasımdan sonra kayıt olup alıcam ztn su anda 18 de gun alıyosun nisanda sonra 19 dan gun almaya baslıyacaksın...