okan olmamiş ama baya iyi yol kat etmişsin basarılar devam kardeş
hiç yorum gelmiyor :(
Bu Olmamış Göksen..
gözleri diosan ewt ama resim öleydi
toraman güzel emre bıyıksız daha iyi olabilirdi ve okan olmamış
neden facelerime kimse yorum yapmıyor
ben yapıom ya beni üyeden saymıyomusun:D:D
nuri süper olmuş keşke link verebilseydin
nuri sahin güzel olmus ama ibrahim toraman pek olmamıs
fatih tekke fena degil...
rüştü update
Rüştü Çok Başarılı Tebrikler..
Rüştü kaliteli olmuş eline sağlık
çok saol sami sende saol yasin
rüştüyü ve nuri şahini çok beğendim eline sağlık :)
rüstü cok ii basarılar...
saolun arkadaşlar:D
artık tekrar face yapıyorum
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: