Trabzonspor Teknik Direktörü Vahid Halilhodziç, Fransa’nın haftalık Le Food dergisine verdiği ropörtajda, Mayıs ayında Fransa’ya döneceğini söylerken, Trabzonspor camiasında sıkıntı yaratacak nitelikte ifadeler kullandı: Trabzonspor’a çok iyi düşünmeden geldim!
Vahid Halilhodziç yaptığı açıklamada, “Trabzon’a çok iyi dünüşmeden geldim. Trabzon’da 5 TV var. 35 gazeteci bizi takip ediyor. Baskı PSG’den daha büyük. Sezon sonu gelip Fransa’da şampiyonluk yaşamak istiyorum