Stephan_Appiah arkadaşlar benim takımda sakatlanmayan oyuncu kalmadı fenerbahçe ile oynuyorum anelka 1 ay sakatlandı iyileştiği gün tekrar sakatlantı neden bilen var mı
T.Henry bu o oyuncuların sağlığına göre bişey sanırım. daha gerçekci yapmışlar. bi oyuncuyu sık sık oynattığında sakatlanıyor. antrenmanlarla oyuncunun sağlığını yükseltebilirsin sanırım.
Stephan_Appiah ayrıca edit te sakatlanma eğilimi diye bişey varya onu 1 yaparsak mı yoksa 20 yaparsak mı daha az sakatlanır
T.Henry 20 sanırım :S çünkü ben eto'o yu aldım. sağlık:18 ... 15 maç oynadı. sadece 3-4 günlüğüne sakatlandı.
uAdyghe Orjinal Mesajı Yazan: T.Henry pardon ben yanlış söylemişim. sakatlanmaya yatkınlık:1 sağlık:20 yap.yapıcaksan. evet bu daha doğru oldu galiba...
erDem.oRaNGeCoDeR ya bendede okan koç aynı 2ay bitti 1 maç sonra hemen 1 ay tam bitti dedim maç bile yapamadan 3 hafta :D
03Gs1905 Abicim adam iyileştikten sonra bakın eğer kondisyonu yüzde 80 civarındaysa hemen sakatlanmaz ama düşükse bir-iki gün anteramını düşük seviyeye getirin kondisyonu düzelene kadar..
Dj BjK Antrenman programı da olabilir ama sorun coachlar yüzünden de olabilir.Trainingde players ve coaches diye iki bölüm var.işte o coaches da bütün coachların hangi antremanlarda görev alacağını iyice ayarla.Bi iki tane de coach alırsan iyi olur:D
T.Henry Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Abicim adam iyileştikten sonra bakın eğer kondisyonu yüzde 80 civarındaysa hemen sakatlanmaz ama düşükse bir-iki gün anteramını düşük seviyeye getirin kondisyonu düzelene kadar.. 80 lerde flnsada oynatmayın. 2 gün izin verin. hiçbişey olmuyo mrk etmeyin ;) ben böyle yaptığım için bi kre sakatlanan oyuncum bi daha sakatlanmadı