Arkadaşlar,
TSL i yükledim grafik yamasını yükledim...Manager Mode de GS oldum.Son FİNAL maçına geldim.Kupayı kazandım kupa yerine bir yazı çıktı.Sonra başka bir kupa için maç yaptım.Kazandım.Aynı yazı çıktı.Oyun bitti.Sonra Cluble ilgili bir yazı çıktı.Oyuna devam edebilirsin diye bende yes dedim maçım VESTEL MANİSA 'ylaydı.Girdim oynamak için oyundan beni attı.Kayıt etmiştim.Yine beni oyundan attı ve diğer kayıtlı oyunlarımıda attı.Yardımcı olur musunuz?