Frostmourne Açılan konuların seviyesi iyiden düştü. Eskiden bu tür konular hemen kapatılırdı. Sanırım yönetimle birlikte, anlayış da değişti
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza of fruit burda meywaaaa yiyolar ama cok güsel yiolar ya :D:D:D:D :D canım çekti yaws:p
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Bu arada sizde sitenin hızı nasıl??? bnde pek iyi diil ares, msn açk olunca yawaş hareket edio bnde bi komutu 2kere yaptırıom ilkinde takılıo izlemiom o bitince aynı komutu veriom hızlı hızlı :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko insanın interneti 512 ve sınırsız olunca çok hızlı oluyo yaw :hihi :D :D ulan heryerde reklamını yapıon hea :D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: cracks Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko insanın interneti 512 ve sınırsız olunca çok hızlı oluyo yaw :hihi :D :D ulan heryerde reklamını yapıon hea :D yapıcam tabi olum :P
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow T-shirt yazın bakın ne oluyor. :) aman Allah'ım inanmıyorum eee şeyleri resmen ortaya çıktı :D bunu denemeyen kalmasın :D edit: "fak yu" yazmayı deneyen oldu mu :D