pepe Beğeneceğinizi umduğum maç sesleri hazırladım. data/sound klasörünün içine atın. tümüne evet deyin. http://rapidshare.de/files/11831372/FM_crowd_goalmono.rar.html http://rapidshare.de/files/11861258/FM_crowd_shush.rar.html data/sound klasörü içindeki bu iki dosyanın kopyasını alırsanız beğenmeyenler için tekrar eskileriyle yer değiştirirsiniz.
the team coach yalnız bu sound işini bu yolla yaptığın zaman sadece birkaç saniyelik sesler olmalı...fakat yayınladığımız soundlardaki gibi takımın ID numaraları ile yapıp yalnızca takıma özel sesler yaparsan hem daha hoş olur hem de daha çok tutulur...Yukarıdakileri sanırım öyle yapmamışsın ben indirmedim ama yedeğini alın dediğine göre ID numaralarını kullanarak yapmadığını tahmin ediiyorum....
pepe ID numaraları ile yapmaı bilmiyorum. Yöneticilerden birkaçına mesaj attım hatta dosyaları makaaya mail olarak gönderdim. alamadı herhalde.... ıd numaraları ile nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olursan o şekilde yapmaya çalışayım.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: pepe ID numaraları ile yapmaı bilmiyorum. Yöneticilerden birkaçına mesaj attım hatta dosyaları makaaya mail olarak gönderdim. alamadı herhalde.... ıd numaraları ile nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olursan o şekilde yapmaya çalışayım. eğer dün fln bana ulaşsaydın eskişehirspor uda super sound pack v1.0 ın içine ekleyebilirdim...
pepe eğer böyle bir patch yaptığını bilsem sana hemen ulaşırdım. maç sesleri konusunda sana yardımcı olmak isterim.. bana ; MSN bulentsert@hotmail.com e-mail bulentsert@superonline.com dan ulaşabilirsin