pepe Eskişehirspor için arka plan hazırladım.Umarım beğenirsiniz. http://rapidshare.de/files/11861487/default.rar.html ekran görüntüsü için http://img97.imageshack.us/my.php?image=eskiehirspor6gu.png
ataylee26 EYVALLAH KARDES VALLA GALİBA ESKİSEHİRSPOR'U DUSUNEN Bİ BİZ KALDIK ELLERİNE SAGLIK DAHA OKURKEN İNDİRDİM VALLA ........ TUM ALEM DUYSUN BU SENE 2. LİGDEYİZ KARDESİM... ES ES ES Kİ Kİ Kİ ESKİ ESKİ ESSSS....... ONLARINKİ ASKSA BİZİMKİ İBADET.