bizimkisi talihsizlikse sizinkide demek oyle he ?
sen kac kere gordun gs nin tromso gibi takimlara yenildigini ???
biz nezaman gorduk fenerin dogru duruz buyuk takimlara mac aldigi, aldimi ancak b takimina alir ama olsun sizde oyle mutlu oluyonuz...
olum grubuymus bak allahini seven, ozaman yonetim ve futbolcular neden hep umutluydu ?? yok milanla biz cikariz gruptan
ozaman olum grubu diye oynamayin tumden birakin yani oyleseee
birkere sizin hedefiniz dunyaya acilmak degilmi ???
al sana firsat iste 'olum grubu' firsat tam elinize gecmis kendinizi avrupaya dunyaya duyurmak icin amaaa....teehh