merhaba arkadaşlar bende şu 3,5 gb olan cd imageden kurtulmak istiyorum bunu nasıl yaparım internet üzerinden fifa 2006 cd image dosyalarını buluyorum ama çalışmıyor bana bulabileceğim bir site veya cd image yapabileceğim bir program söyleyebilirmisiniz.