Bu ne şanssızlıktır bilmem. Kaç gündür frikikten gol atamıyorum. Kullanıyorum frikiği, hop, direk! Kaleciyle karşı karşıya kalıyorum. Vuruyorum. Yine direk. Böyle kör talih olmaz olsun. Master League oynuyorum, ama kaç maçtan beri galibiyet alamıyorum. Bir maçta en az 4 kere benim topum direkten dönüyor. Lütfen bana şans dileyin. Şimdi maça çıkıyorum. Artık yenmeliyim şu talihsizliği. Top bir kere daha dönsün direkten... İnşallah dönmez:D:D Yoksa bağımlısı olduğum oyunu silmek zorunda kalırım. Yok yok, o kadar da değil:D