Kitabı aldım ve 2günde bitirdim.müthiş bir kitap olmuş.yani bi yazar bu kadar mı güzel bu kadar mı sürükleyici bi kitap yazar. kesinlikle okunması gereken bir kitap
yazar kitapta derzulya diye bi yeri anlatmış.ama o kadar müthiş yazmış ki kitabı insan okurken sanki okudukları gerçekmiş hissine kapılıyo.