Ozzy_AFR bjk borsaya tomas jun ile ilgilendiklerini bildirmis...satıs opsiyonu ts de olmak uzere 6 ay kiralınıyormus
mirдňdд aynı konu burda da var arkadaşım burdan devam edelim lütfen konu kirliliği olmasın :) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=58979