cuneyt273 we turkayı indirmek istiyorum ama forumda bi sürü dosya var weturka2.0 var 3.0 var bide antuforumdan indirilen asıl olan hangisini indirieyim YARDIM....
hector22 bende sabahtan beri we turka 06 yı indirmeye çalışıyorum fakat çok yavaş illaki indireceksen antuforum
Aytug bence yavaş mavaş demeden indir çok güzel hzlı indirmek istiyosan dowload dprogramlarından indirebilirsiniz... Örnek (flashget)
gs4ever arkadaşım forumu biraz gezin lütfen ... http://forum.antu.com/customavatars/weturka06.rar Rar şifresi soccercenter.net burdan indireceksiniz...dial-up kullanıosan 2 günde iner , adsl warsa gece bilg açık tut flashget le indir ... istersen flashget linkini werm...
gfb_li ya bende denedim indirmeye ama indirirken 10dk geçiyor sonra kendiliğinden kapanıyor neden lütfen yardım!!!
gs4ever flashget le indir bu gibi büyük programları indirmen için asna yartdımcı olacak süper bi program istediin yerde kapat sora yeniden başlat tavsiye ederim...
obi_07 beyler alın en sağlamı burası parça parça hızlılık farkı baya iyi. http://hosted.filefront.com/weturka06 bir de bana yardım edinn :=) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=60135
Parasetamol Ben de şu 0_text.afs'yi bir türlü indiremedim. ------ YARDIIM :D :D ----------- Bir haftadır uğraşıyorum. Yok FileFront, yok MegaUpload derken kafayı yedim. Şöyle adam gibi bir " link " yok mu?
kuvvetmira Weturka nın kurulumu hiçbiyerde anlatılmamıs.6 dosyayı ne şekilde oyuna eklıycez.Yada bi topıcte anlatım varsa lınk verırsenız sevınırım.
anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: obi_07 beyler alın en sağlamı burası parça parça hızlılık farkı baya iyi. http://hosted.filefront.com/weturka06 bir de bana yardım edinn :=) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=60135 Arkadas, senin verdin linkten indirmek istiyorum ama çok yavas gidiyor acaba "download accelerator plus" kullanirsam daha hizli gidermi acaba ??
desperado987 FİLEFRONT TAN NASIL İNİYO Bİ KISACA ANLATABİLİRMİSİNİZ YAHU? HİÇ RAPİD E BENZZEMİYOR KARMAKARIŞIK :(
forcevil ya şu 0_text i biri rapide atarsa çok makbule geçecek file frontdan indirdim bozuk çıktı rar hata veriyo bi el atın bi dosya yüzünden kaldım
fanatik85 yaw harbi arkadaslar bu kadr uye var.birisi cıkıpta iki tane zaten buyuk part var.onları atsa rapide.diger kucuklerı filefronttan ındırebliriz.