hmm doğru sölüosun. teşkür ederim.
burada yeniyim ama dosyaları çok karıştırdım. Ehe bazen kafam karışıo. Bunları sana sormam burada ne kadar doğru bilmiom ama sende yönetici konumundasın sanırım mahsuru yok. Eğer varsa kusura bakma artık :)
Aklıma takılanları burada sorayım bari.
mesela ;
dosya merkezinde scn update ve data update var . Bunlar arasındaki fark ne?
Wdl ile Wdl v1 Güncellemesi arasındaki farklar ne?
6.0.3 ün datalı ve datasız hali varda neden 6.0.2 nin yok?
Dosya merkezinde bisürü dosya var maşallah. Allah bereketini arttırsın ancak , hanginin hangisiyle çalıştığı anlaşılmıo.Ne yaptığını bilmeyen birisi çok şey karıştırır orda. Allak bullak olur. Sonra sıkılır FM yi bırakır. Sadece bir öneri düzeltilmesi lazım.
Harcadığınız emek için teşekkür ederim. Wdl hakkaten çok güzel ama biraz zor :)