Makaay ara transfer dönemi transferlerini Cenk kardeşim aktardı,gözden kacan bazı şeyler olabilir.yine de bir cok transferi aktardı kendisi.eksik olan bi kac transferi de bu ilk calısması için görmezden gelelim :) teşekkürler tekrar yorumun için
typhlosion valla her yolda başarılar sana bu arada fm takımı kurmuşsunuz kaçırdım takımı :). özledim valla arada bir geliorm foruma ondada neler olduğuna bakıorm öss bi geçsin burdayım gene..
dogo_argentina harika bi yama ama eger bu yamayla oynamaktan sıkılıp orjinal oyuna dönmek istersek ne yapmamaız lazım tsk ederim...
mr.eDDie Orjinal Mesajı Yazan: dogo_argentina harika bi yama ama eger bu yamayla oynamaktan sıkılıp orjinal oyuna dönmek istersek ne yapmamaız lazım tsk ederim... yamayı kurmadan önceki orginal dosyaları yedeklediysen onları tkrar data/db içine atman we yeni save açman yeterli olacaktıR..
Frostmourne Makaay daha önce de bu tür çalışmalar yaptın ama ilk defa bu kadar profesyonel bir çalışma olmuş. Eline sağlık
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: david__beckham arkadaslar yardım edicek bir kişi bile yok mu?? http://rapidshare.de/files/12582127/SCN_World_Dream_League_Patch_by_Makaay.rar.html rar şifresi : soccercenter.net
oknds eline sağlık makaay dicem ama diyemiyorum çünkü winrar sifresini giremediğimden dosyayı yükleyemnedim ama güzel olduğundan eminim. bi yardım ediverde hayır dualarımı al.
burakyilmaz ya makaay kardes ben data klasorunu dedin yere kopyaladım ama new game dedim zaman windows a atıo ve aplication data hatası verio bneden
Makaay rar şifresi : soccercenter.net burakyilmaz cıkan hatayı buraya screen atarsan yardımcı olabiliriz belki.eger versiyonun 6.0.2 ise hiçbir hata almaman lazım sen yinede hatayı yolla bakalım... yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
dogo_argentina oldukca guzele benzıo bise sorcam bu yamayı ekledikten sonra eskı halıne nasıl donebiliriz oyunun canımız isterse
burakyilmaz makaay ya ben hata yapmısım versionu 6.02 yapmamımısım ilgin için saol artı 6.02 nerden nasıl indirebilirim