Abi bence antremanlarda iyi oynadı diye hemen umutlanmayalım :(
oda dooru ama yinede insan umutlanıyor..:)
Walla umutlanıyorda ya tutarsa hesabına döndü artık takım ben ona sinir oluyorum...
Abi biz Seba gittiğinden beri ya tutarsa hesabına döndük :(
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: