En büyük düşüydü Sarı - Kırmızılı formayı giymek. Hayalini kurduğu takıma sezon başında transfer olduğunda dünyalar onun olmuştu. Ancak önünde Tomas ve Song gibi iki deneyimli oyuncu vardı. Gençti, geleceğe umutla bakıyordu. Nasıl olsa bir gün forma şansı bulacaktı? Evet; ilk yarının son haftalarında takımdaki eksikler nedeniyle şans Yalçın'a güldü. Şampiyonluğa oynayan bir takımda oynuyordu ama henüz eksikleri vardı. Konyaspor deplasmanında teknik direktör Eric Gerets, O'na güvendi. Konya kritik bir virajdı. Yalçın da önemli bir görevi üstlenmişti. Ancak dakikalar 18'i gösterdiğinde ön diz çapraz bağları koptu, dünyası karardı. G.Saray'a büyük ümitler gelmişti ancak ilk sezon sadece 211 dakika forma giydi. Şimdi söz Yalçın'da....
`Futbolda böyle şanssızlıklar olur. Bu tür bir klasik edebiyat yapmak çok kötü. Konya'da bizi zorlu bir maç bekliyordu. Hocam maçtan önce bana güvendiği söylemişti. Ancak maçın hemen başında talihsiz bir şekilde sakatlandım. Buzlu zemin bunda etkili oldu. O an çok büyük acı çektim. Anladım sakatlığımın ciddi olduğunu. Soyunda odasında acılar içindeydim. Gol haberi bir türlü gelmemişti. Aydın'ın golünü duyduğumda büyük sevinç yaşadım. Bu gol çektiğim acıları dindirdi. Takım arkadaşlarımın maçtan sonra soyunma odasında galibiyeti bir kenara bırakıp, benimle ilgilenmelerini asla unutmayacağım. Takımın bundan sonraki döneminde ben olmayacağım. Ancak biz ekip ruhuyla mutlu sona ulaşacağız. Bugün (dün) tesislerde tedavi olacağım. Perşembe günü bir kontrol daha olacak. Tam da takıma faydalı olacağım böyle bir dönemde sahalardan ayrı kalmak üzüntü verici.''
Galatasaray Kulübü Yönetim Kurlu Üyesi Fatih Gökşen, dün bazı basın organlarında, Konyaspor maçında olay çıkartan taraftarlara kendisinin bilet dağıttığına ve Galatasaray Kulübü Başkanı Özhan Canaydın tarafından olayın sorumlusu olarak görüldüğüne yönelik çıkan haberlerin asılsız olduğunu söyledi.