SOLdiers of GFB msn de biri oturumm açtığında sağ altta bi pencere çıkıyor normalde bazıları bunu çok yapabiliyor 4-5 pencere çıkıyor ekranda nası oluyor bu???bilen varsa yazabilirmi..??
egozdemir bir cevrimci ol bir çevrimdışı sonra bir daha cevrimci ol her çevrimci oldukça bir daha gözükürsün