Arkadaşlar Pes 5 i en çok hangi kamerada oynuyorsunuz.
Şahsen ben normal uzunda oynuyorum fakat çok gereksiz bir konu olmuş bu
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: