deep_state Ya ben bir suru yama yukledım sonra oyunu actıgımda bu goruntuyle karsılastım... Bir açıklaması var mı? YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM!?!?!?!
bjklifatih bence simdi bayayama yuklemisindir ben sen olsam oyunu bilgisayardan atardim ve C/PROGRAM FILES/ EASPORTS/FIFA06 dosyasinida atardim ve yeniden yuklerdim ama... bir daha cok yama yuklemezdim;):D
T.Henry bence tsl yi sil... http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DSS&dosyaid=876&kanalid=5
Anxiety bence format at.:rolleyes: bence daha başka bişey yapmışsın sen ekran kartın arızalı olabilir yada düşüktür.çünkü benden çok yama yükleyen olmamıştır fifaya ve online fifa dışında hiç bi sorun yaşamadım.