the team coach Arkadaşlar aşağıdaki linke download ettiğim forma paketinde altlı üstlü mükemmel türkiye süper ligi formaları bulunmakta.... download için link: http://rapidshare.de/files/11484408/sueper_lig_formalar_.rar.html bu da ekran görüntüsü: http://img76.imageshack.us/my.php?image=superligformalar7mm.jpg
03Gs1905 İyi güzel hoş da sayın kardeşim formaların içinde geçen sezon formaları var.Gs,fb,bjk ilk gözüme çarpanlar.Ama yinede emeğe saygı...
the team coach arkadaşım data'da cache klasörünün içinde endglish klasörü var...bu klasörün içini boşalt....sonra oyununu aç..skinini değiştir..onayla...sonra tekrar eski skinine dönebilirsin...bunları yapınca düzelecektir
erDem.oRaNGeCoDeR vayyy tam aradığım şey işte bu ii oldu tebrikler hadi dinlenme sen devam devam... ;)
erDem.oRaNGeCoDeR hey hey hey dur bidakkka bunlar geçen senenin formaları istanbul sporda nerden çıktı beşiktaşın forma sdponsoru neden turkcell neden eskileri koydun????? (biraz kaptırdım kendimi:D)
NuKe_15 Orjinal Mesajı Yazan: the team coach arkadaşlar ben bu senenin diye birşey demedim....bu seneninkiler yolda.... Güsel cevap:D
tentenboy beyler ben bunu denedim olmuyo.. cache dosyasını sildim gene açtım gene yok.. ne yapmam gerekiyo? ve genelde hangi skin'i kullanmalıyım..?
tentenboy arkadaşlar tamam hallettim.. ben zannettim ki yukarda takımımızın isminin yazan yerin yanında amblem çıkacak ama maç girince amblem çıktı.. peki dediğim gibi olamaz mı? hani barca da falan oyun içinde maça girmeden amblemi gözüküyo yanında bi galatasarayı'da aldığım zaman böle olamaz mı acaba?