emojuan aslında fm nin yapımcıları böle bişe yapmayı düşünmeli yani oyuncular animasyonlu olablr... Ama bu daa güzel:D eline sağlık:D
kanakan abi bende bi tane screen var adamlar cok güel yapmıslar gösetriyim eger böle yapabilirsek oyun mnyak olur ama abi bu yatan adam gibi sarmaz http://www.myehost.de/resim/images/dD265396.jpg DipNot(_VeNoM_): Çarşaf çarşaf resim koymayalım lütfen
the team coach dostum bunu çok kolay yapabiliriz ama konunun başındakileri bunlardan daha güzel...Ama eğer istek olursa yapabilirim...Benim tercihim klasik yuvarlak ikonlar
kanakan eger zahmet olmazsa yapmanı isterim böle fizik kuralları içinde oynarız yukardan görunus nihayetinte böle olsa güzel olur...
kanakan eger zahmet olmazsa yapmanı isterim böle fizik kuralları içinde oynarız yukardan görunus nihayetinte böle olsa güzel olur...(pardon mesajım yukarı gitti neden oldu anlamadım saatten kaynaklanıo sanırım bidaha yolluyorum)
Frostmourne Arkadaşım sen yenisin sanırım burada ama konunun bağlığı kurallara aykırıdır. İmam osurursa cemaat ...
kanakan Orjinal Mesajı Yazan: kanakan abi bende bi tane screen var adamlar cok güel yapmıslar gösetriyim eger böle yapabilirsek oyun mnyak olur ama abi bu yatan adam gibi sarmaz http://www.myehost.de/resim/images/dD265396.jpg DipNot(_VeNoM_): Çarşaf çarşaf resim koymayalım lütfen ya özür dilerimde ben yeni ögrendim resim koymayı sadece böle koymasını biliorum 2d paylasmak istemiştim özür dilerim.
kanakan Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Arkadaşım sen yenisin sanırım burada ama konunun bağlığı kurallara aykırıdır. İmam osurursa cemaat ... arkadasım sanırım bana dedin konuyu ben acmadım ben sadece 2d screeni paylastım yapılabilirmi diye.
kanakan zahmet olmassa yaparsan sevinirim forumdaki saat 2 saat geri gitmiş sanırım 2 saattten beri mesaj cekiorum 3 .sayfada hepsi bi resim daha koydum oda 2d eger bakarsan 3. sayfada the team coach
the team coach gördüm onları dostum ama onlar zaten yapılmış farklı bişeyler yapmam lazım ki taklit olmaktan çıksın
the team coach Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Arkadaşım sen yenisin sanırım burada ama konunun bağlığı kurallara aykırıdır. İmam osurursa cemaat ... başlık değişti gönlün oldu mu?? ayrıca yazdığın kelimelere dikkat et toplum ahlakına aykırı sözler yazma...Bu senin için uyarı niteliğinde olsun
tentenboy arkadaşlar ben bu yatay adamları yükledim beğenmedim silmek istiyorum nasıl yapabilirim acaba?
cracks Orjinal Mesajı Yazan: tentenboy arkadaşlar ben bu yatay adamları yükledim beğenmedim silmek istiyorum nasıl yapabilirim acaba? stil güzel "bu yatay adamları" :D
oSa orjinal dosyaların yedeğini aldıysan onları kullan; almadıysan da bundan sonra mutlaka al ;) Orjinaller yoksa başka grafik paketleri var, onları dene bence (3d top gibi görünen adamlar mesela :) )