x_crazy arkadaşlar pes5'te edit bölümünde takımda oyuncuların yerlerini falan değiştiriyorum,kaydediyorum ama maça başladığımda kaydettiğim takım düzeni olmuyor.bunun sebebi nedir?
sswift4 team editten düzeltiyorsan her maç o kadroyla çıkması gerek. nedenini bilemem ama o taktiği save.le maça başlamadan kopyala normal takımın üstüne.
emany Orjinal Mesajı Yazan: ChenZhen Hakkaten bende de öle olmuştu. Niye böyle oluyo. Bide stock falan ne işe yarıyo stock o takım ile hep aynı formation ile oynamanı sağlıyor yani tekrar tekrar yapmıyorsun...