biten birinci sezonun arkasından ikinci sezon başlamadı! (üzerinden1.5 sene gecti=)..Tüm bir yıl türkiye kupası ve avrupada çıktığım bi kaç maç ile gecti..
Takımım Gençlerbirliği ile ilk sezonumda 5nci olarak ligi bitirip EuroVASE'e katıldım. Yaz ayları EuroVASE de oynadığım 5-6 maç ve EuroVase'i bitiren 3takımdan biri olup UEFAya katılmaya hak kazanmam ile bitti.. Yanlız ters gideb birşeyler vardı ağustosun ortasında olmama rağmen ne lig başlamıştı nede fixture de ligin başlancına dair birşey yazıyodu..Sadece Türkiye kupası maçları yazıyodu.. Türkiye kupasına başladım, Uefa da maç yaptım vs derken Şubat ayına kadar geldik.. ama ortada lig yoktu lig tablosunda ise hala geçen senenin son durumu duruyodu...
Son durum: Temmuz'07 deyim ama ikinci lig sezonumu göremedim..
Dahası fixturede gene Türkiye Kupasına dair maçlar var ama Lig hakkında en ufak bi haber yok...
Nedir bu????
Kafam baya karıştı klubü terketcem valla..
Sevgiler saygılar...