Arkadaslar, pes 5 ozel tuslar guzel olmazmi?
Mesela cezasahasinin icine girdin ve rakip takimin oyuncusu sana daliyo o sirada sen kendini yere atiyon ve hakem penalti yani ozel numaralar olsa guzel olurdu dimi
ceza sahasinin disi ilerliyosun sana giriyolar kendini yere atiyosun fririk cook
guzel olurdu bence