arkadaslar merhaba. ben bu foruma yeni uye oldum. keske daha once haberim olsaydi.
neyse benim problemim bende oyunun hem dvd si hemde cd si var. oyunu kuruyorum. oynamaya basliyorum. hic bir sey yapmadan ilerlersem sorun cikmiyor. ama ne zamanki tranfer yapmaya basliyorum hata uyarisi vermeden oyundan cikiyor. daha sonra tekrar load ediyorum. gene ayni sekilde, ayni tarihte oyundan cikiyor. ne oldugunu cozebilmis degilim. sordugum insanlarda bir cevap bulamiyor. yardimlarini bekliyorum.