m0K0k0 kobe dün akşam toronto maçında 81 sayı attı görüşleriniz neler ?? gerçi söylenicek pek fazla söz yok sanırım ama yinede duygularınız...
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko maçlarda takımlar 81 sayıya ulaşamaz kobe tek başına 81 sayı atıyo :) belki bundan sonra kendi başına çıkar maçlara :D
bandobras ben lakers hastasıyım...nba tvde maçı gösteriyordu 3 periodda izlemeye başladım..20 sayı gerideydi yine üzüldüm lakers yenilecek...ama kobe bir başladı sadece ağzım açık 2 period izledim..içimden bu adam hasta yada bu adam insan olamaz dedim:D
lockedstyle kobe 81 attı ya kobe vs carter kobe vs iverson kobe vs T-mac kobe vs James gibi tartışmalara girmemek lazım artık onun yerine KOBE vs CHAMBERLAIN
RentleSsPR chamberlain in rekoru kırmasını bekliyorum bu adamdan.dikkat edin bi maçta 62 sayıya ulaştı bu maçta 81 bu sezon 100 olacak.
Brooklyn_Nets Orjinal Mesajı Yazan: bandobras ben lakers hastasıyım...nba tvde maçı gösteriyordu 3 periodda izlemeye başladım..20 sayı gerideydi yine üzüldüm lakers yenilecek...ama kobe bir başladı sadece ağzım açık 2 period izledim..içimden bu adam hasta yada bu adam insan olamaz dedim:D bnde ole dedm.. bu adam insan olamaz.. :D :D
Brooklyn_Nets ben kobe yi sewmememe ragmen ve bir nets taraftari olarak diorm ki : zaten bi ark da dems.. yani nba de en ii guard kobe bunu kimse reddedemez(carter hikaye kaldi bunun yannda) :D :D bu artk kesnlestii... walla hll olsn adama..
bandobras akşam gofa gelip 159-54 bitirdim nba liveda :D:D lakers 159-54 Detroit...kobe 131 sayı:D:D:D
Alikevicius Valla bu adamdan herşey beklenir. bencede 100 ü geçebilir bu sezon.Rekorlar Chamberlaindeydi. Ama kobe bu sene müthiş. Ben 100 bekliyorum Kobeden
m0K0k0 Bencede bu herif 100 sayıyı geçer çünkü 6 dakika kadar kenarda oturdu 2.periyotta eğer 48 dakika oyunda kalsaydı atardı ve bence bu sezon atıcak.Ayrıca Kobe maçtan sonra demişki: O MJ, ben de KB'yim. Biz farklı oyuncularız. İnsanlar artık bu kıyaslamayı bıraksın çünkü beni kızdırıyorlar. O tarihin en iyisi değil, iyilerinden biri"demiş.
tolgatmac abi o maç tarihin en ama en inanılmaz maçlarından biriydi.42 dk'da 81 sayı attı.eğer o altı dakkayıda oynasaydı 90 ı rahat geçerdi.zaten toronto son çeyrek maçı bırakıp kobeyi izledi. açıkçası ben bu adamdan 100 sayı bekliyorum.ve yapacağına inanıyorum.neden olmasın
xxxDj MaKSiMxxx Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker kobe dün akşam toronto maçında 81 sayı attı görüşleriniz neler ?? gerçi söylenicek pek fazla söz yok sanırım ama yinede duygularınız... Herif çok ii oynuo yaw.Adamın 81 sayı attığına hiç şaşırmam...