...Mehmet... anelka alex nisterroy appiah tekrar yapman lazım volkanın burnuna update cek nobre güzel...
Armin Van Buuren vOLKAN IN BURNu ÇÖKMÜŞ-aLEX OLMAMIŞ- VAN NISTERROY OLMAMIŞ Anelka-Nobre fena degıl umarım gercege yakın yapınca paylasırsın...
EmReSr Nobre ve Kleberson iyi olmuş ama ötekiler pek iyi değil Figo oyundaki facenin aynısı zaten biraz daha çalışırsan daha iyi faceler yapabilirsin ;)
Omerdinho yaptıgım Figo yu oyundakinin üstüne importlamıştım.Ondan oyundaki figo değişmedi fakat sonradan kendi yaptıgım figoyu baska faceye importladım we ss koydum görmüşsündür herhalde?